2. Forum Home & Garden Products Marketing

13-14 listopada 2019, Warszawa

Poznaj nowe strategie, zainspiruj się pomysłowymi kampaniami, odkryj jak budować wizerunek Twojej marki!

Relacja 2019

Poznaj nowe strategie, zainspiruj się pomysłowymi kampaniami, odkryj jak budować wizerunek Twojej marki!

Forum Home & Garden Products Marketing to unikatowe wydarzenie, dedykowane osobom odpowiedzialnym za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz prowadzenie wielokanałowej komunikacji na rynku mebli i artykułów wyposażenia wnętrz. Druga edycja konferencji odbyła się 13-14 listopada 2019 w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

W tym roku skupiliśmy się na omówieniu zagadnień związanych z tworzeniem strategii wielokanałowej komunikacji, wykorzystaniem dostępnych narzędzi omnichannel oraz budowaniem lojalności i zaangażowania klientów poprzez dostarczanie unikatowego user-experience. Nasi eksperci wspólnie analizowali zachowania oraz oczekiwania konsumentów, a także zwrócili uwagę na ważną kwestię, jaką jest dostosowanie języka komunikacji do poszczególnych grup docelowych. Nie zabrakło prelekcji o budowaniu zaangażowania klientów oraz marki w mediach społecznościowych, a także tworzeniu wartościowego contentu, który… sprzedaje! Część wystąpień poświęcona była nowoczesnym technologiom i ich wpływie na doświadczenia i decyzje zakupowe konsumentów.

Opinie uczestników

Dwa dni inspirujących prezentacji, rozmów kuluarowych, nowego spojrzenia na obszary marketingu z perspektywy innych osób. Nie było czasu na nudę! Forum pozwoliło mi spojrzeć na strategie marketingowe w inny sposób, co tylko pokazuje, że wymiana doświadczeń ma głęboki sens i jest potrzebna. Każdy z szefów marketingu podczas Forum znajdzie swój własny kawałek pysznego tortu z pomysłem dla siebie.
Paweł Wrzodak, Marketing Manager, AMEFA POLSKA
2. Forum Home & Garden Products Marketing było spotkaniem, które obfitowało w ciekawe prelekcje. Pozwoliło jeszcze lepiej poznać branżę i spojrzeć na nią z szerszej perspektywy.
Hanna Tukalska, Social Media & Digital Coordinator, Nordic Region JYSK
Już drugi raz z rzędu uczestniczyłem w Forum H&G i podobnie jak w poprzedniej edycji, miałem okazję wysłuchać wielu wartościowych wystąpień, ciekawych case studies, a także mogłem poznać mnóstwo wartościowych ludzi – co najważniejsze praktyków z branży. Spotkanie pozwoliło mi spojrzeć na wiele tematów z innej perspektywy, co w przyszłości przełoży się na bardziej efektywne działania i przyniesie korzyści w codziennej pracy z marką Komandor.
Łukasz Kadłuczka, Dyrektor Marketingu, GRUPA KOMANDOR
Forum to niepowtarzalna okazja, aby spotkać się z ekspertami i praktykami działań marketingowych na tak rozwijającym się i ciekawym rynku. Prelegenci udowodnili, że to branża o wysokim potencjale. Warto też zaznaczyć, że organizatorzy Forum wysoko zawiesili poprzeczkę, gwarantując uczestnikom inspirujące wystąpienia, których można było doświadczać w miłej atmosferze.
Magda Rumas, Strategic Account Manager, KANTAR
Możliwość dyskusji o wyzwaniach branży, trendach dotyczących form promocji i komunikacji z klientami oraz o nieustannych zmianach oczekiwań konsumentów była nieoceniona. Tym bardziej, że w jednym miejscu zebrało się grono ekspertów, odpowiedzialnych za strategie marketingowe konkretnych marek wnętrzarskich z wieloletnim doświadczeniem.
Katarzyna Szostakowska, Założycielka KATE&CO, POLISZDESIGN BY KATE&CO
Miałem przyjemność po raz pierwszy uczestniczyć w Forum Home & Garden Products Marketing. Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie spotkanie, z pozoru „różnych światów”, które już po pierwszych dyskusjach mocno zbliżyły się do siebie, generując wiele inspirujących i praktycznych rozwiązań.
Przemysław Różowicz, Dyrektor Działu Zarządzania Brandami PR i CSR, NOWY STYL
Bardzo mi miło być panelistą dyskusji na temat klienta Home & Garden i jednocześnie uczestnikiem tego niezwykle wyjątkowo i merytorycznie przygotowanego wydarzenia. Cieszę się, że mogłam dzielić się swoją wiedzą oraz, co było dla mnie ogromną wartością, posłuchać ekspertów w dziedzinie marketingu, którzy na bieżąco analizują zmieniające się trendy i tendencje rynku H&G.
Karolina Zagrodzka, Projektantka wnętrz oraz autorka bloga, HOUSE LOVES
Niezwykłe wydarzenie branżowe, które zrzesza wszystkich zainteresowanych rozwojem Home & Garden oraz Interior Design w rejonie Europy Centralnej oraz rynków CEE. Profesjonalna organizacja oraz wyjątkowi eksperci. Forum H&G to synergia, która w krótkim czasie pomoże wielu e-biznesom zwiększyć swoją konwersję dzięki nowopoznanym metodom. Idealne miejsce na branżowe rozmowy, wymianę myśli i pomysłów oraz budowę długotrwałych relacji. Z niecierpliwością czekam na kolejną edycję!
Mateusz Kusz, Online Director/Website Sales Director, INTERNET TRADE
Branża rozumiana szeroko jako home & garden rozwija się w naszym kraju bardzo dynamicznie. Polacy coraz więcej uwagi poświęcają temu, jak wyglądają wnętrza ich domów. Lubią o tym mówić, a także dzielić się zdjęciami własnych realizacji za pośrednictwem mediów społecznościowych. Między innymi z tego powodu konferencja taka jak Forum Home & Garden jest wydarzeniem wartym uwagi. Jest to miejsce rozmów o konsumencie, jego potrzebach, aspiracjach oraz o tym, jak na te potrzeby odpowiadać. Spotkanie tworzone przez praktyków dla praktyków.
Krzysztof Wadas, Dyrektor ds. Marketingu, AGATA

PARTNER

PATRON MEDIALNY