2. Forum Home & Garden Products Marketing

13-14 listopada 2019, Warszawa

Poznaj nowe strategie, zainspiruj się pomysłowymi kampaniami, odkryj jak budować wizerunek Twojej marki!

Relacja

Mocno widoczny na rynku trend, moda na urządzanie wnętrz oraz duży wzrost świadomości konsumenckiej w tym obszarze stał się kanwą naszego zupełnie nowego wydarzenia dla marketerów: Home&Garden Products Marketing, które odbyło się 23-24 listopada w Warszawskim Centrum Expo XXI.

Konsumenci w dzisiejszych czasach na bieżąco śledzą trendy, rośnie ich wiedza, stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Dokładnie wiedzą, jak sprawić aby cztery ściany przekształcić w DOM, dlatego to najwyższa pora by te zwyczaje przekuć w nowy driver wzrostu dla biznesów. Pora, by jeszcze skuteczniej monetyzować ten trend w firmach!

Podczas spotkania praktycy marketingu z wiodących firm, kierujących ofertę do Klientów zarówno B2B jak i B2C, zaprezentowali swoje autorskie inspiracje oraz sprawdzone rozwiązania w obszarze efektywnej komunikacji marketingowej do tego targetu! Bardzo istotny wkład wniosły też firmy badawcze, prezentując niezmiernie ciekawe wyniki swych badań prowadzonych w tym obszarze. Co interesujące spotkanie nie tylko skierowane było do firm, które posiadają produkty branży wyposażenia wnętrz – Praktyków rynku DIY, producentów i dystrybutorów artykułów dekoracyjnych, sprzętów i narzędzi, materiałów budowlanych, ale też do tych „aspirujących” by takie produkty kreować i zdobyć zainteresowanie tej rosnącej w siłę grupy konsumentów.

Uczestnicy w ankietach podkreślali różnorodność branż i kameralny charakter spotkania, co spowodowało bardzo otwarte i głębokie dyskusje. Ich uznaniem cieszyły się też prelekcje, które wniosły bardzo konkretną wartość merytoryczną oraz dobór Prelegentów. Oceny, które przyznali Państwo całej konferencji (w skali 0-5) to odpowiednio 4,44 jako średnią z tematyki i jako średnią z prezentacji tematu 4,14. 

Na szczególnie wyróżnienie zasłużyły prelekcje:

  • Obsługa Klienta, informacja na temat produktu, jego dostępność, logistyka, możliwości zakupu – jak sprawić by doświadczenie Klienta w kontakcie z marką czy sklepem były na każdym etapie pozytywne – case study
    Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu, GRUPA OKNOPLAST
  • O zdobywaniu insightów, czyli jak łączyć obecność na Facebooku z firmą, stroną www i bazą Klientów – case study
    Karolina Wesołowska, Dyrektor Departamentu Marketingu, CERAMIKA PARADYŻ
  • Efektywny storytelling i content marketing, czyli jak generować prawdziwą wartość dodaną dla Klientów B2B oraz B2C – case study
    Przemysław Jędrowski, Dyrektor Marketingu, VOX
  • Współpraca z ambasadorem marki i inne działania marketingowe jako skuteczny sposób promocji w branży – case study
    Krzysztof Wadas, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu, AGATA
  • Customer Experience, a marka Home & Garden – nie chodzi o to, gdzie Twoja marka spotyka Klientów, ale o to, gdzie i jak Twoi Klienci spotykają markę… – interaktywny stolik tematyczny
    Paweł Gaj, Trade Marketing Director, VOX

Bardzo serdecznie dziękujemy Państwu za udział w pierwszej edycji 2017, za Wasze otwarte głowy, chęć dzielenia się wiedzą i zdobywania nowych doświadczeń, za Waszą aktywność, networking i wszystkie inspiracje. Ponad 70% z Państwa planuje wziąć udział w kolejnej edycji forum – to wynik wyróżniający i motywujący do jeszcze bardziej wytężonej pracy w przyszłości – to była wielka przyjemność dla mnie i całego zespołu BBM gościć Państwa, dziękujemy i mamy nadzieję, że do zobaczenia za rok!

PARTNER

PATRON MEDIALNY