2. Forum Home & Garden Products Marketing

13-14 listopada 2019, Warszawa

Poznaj nowe strategie, zainspiruj się pomysłowymi kampaniami, odkryj jak budować wizerunek Twojej marki!

Program

Rejestracja, poranna kawa i słodki poczęstunek

Przywitanie gości i poranny networking

Moderator:

Łukasz Bielewicz Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

KIM JEST KLIENT RYNKU HOME&GARDEN I CZEGO OCZEKUJE

Zachowania i oczekiwania konsumentów na rynku mebli i artykułów wyposażenia wnętrz

Magdalena Rumas Magdalena Rumas, Strategic Account Manager, KANTAR

  • kim są konsumenci na rynku mebli: co ich łączy, a co dzieli?
  • czym kierują się w swoich wyborach: jaką rolę odgrywa produkt a jaką komunikacja?
  • jak współczesne trendy konsumenckie mogą zmieniać branżę

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

DYSKUSJA PANELOWA : Co myśli o Tobie Twój klient – największe wyzwania i szanse branży home&garden – oczami konsumentów

Moderator:

Łukasz Bielewicz Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

Paneliści:

Katarzyna Szostakowska Katarzyna Szostakowska, Założycielka, Kate&Co, PoliszDesign by Kate&Co

Karolina Zagrodzka Karolina Zagrodzka, Projektantka wnętrz oraz autorka bloga, HOUSE LOVES

Jagoda Kutkowska Jagoda Kutkowska, Projektantka i stylistka wnętrz, CEO of, Loving it

Paweł Kowalski Paweł Kowalski, Chief Executive Officer, TwoGecko

  • jak wygląda rynek home&garden z perspektywy klienta
  • czym klienci kierują się przy wyborze produktów
  • jak wygląda komunikacja z perspektywy klienta
  • czego klienci oczekują od branży home&garden

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę

WYKORZYSTAJ TRENDY I DOSTOSUJ SIĘ DO WYZWAŃ DZISIEJSZEGO RYNKU

Jak skutecznie wykorzystywać product placement w działaniach komunikacyjnych?

Krzysztof Wadas Krzysztof Wadas, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu, AGATA

  • dobre i złe przykłady product placement’u ze świata i z Polski
  • co product placement ma wspólnego z psychologią
  • efektywny product placement – jak to zrobić

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak komunikować do generacji Z i Millenialsów

Bartłomiej Sibiga Bartłomiej Sibiga, CEO i założyciel platformy społecznościowej dla influencerów , DDOB.com (Daily Dose Of Beauty).

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

ZADBAJ O MĄDRĄ WSPÓŁPRACĘ

Zaspokajanie potrzeb partnerów B2B i relacje oparta na zrozumieniu – jak zbudować przewagę konkurencyjną

Przemysław Różowicz Przemysław Różowicz, Dyrektor Działu Zarządzania Brandami PR i CSR, Nowy Styl

  • klient to klient? B2B i B2C to nie tylko akronimy
  • właściwe wyznaczanie granic w relacjach z klientem
  • win-win, czyli o nierównej walce, w której nie ma przegranych

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Kompas lojalności B2B w branży Home & Garden. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość

Justyna Klimuk Justyna Klimuk, Incentive Product Portfolio Manager, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

  • co o programach lojalnościowych w branży Home & Garden myślą ich uczestnicy?
  • jakie elementy budują zaangażowanie, a które przynoszą odwrotne efekty?
  • jakie nagrody są preferowane?
  • jaki mechanizm powinien mieć program lojalnościowy, aby wskaźnik rezygnacji z udziału był jak najniższy

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

KLIENT NASZ PAN? - POZNAJ SWOJEGO ODBIORCĘ!

Jak bez worka pieniędzy, agencji i reżyserów mówić obrazami – historia o tym, jak nie dostaliśmy Oskara (ale za to zwiększyliśmy sprzedaż dzięki komunikacji video)

Edyta Paul Edyta Paul, Change Pilot, REHAU Polska

  • jak wykorzystaliśmy monitoring internetu, żeby dowiedzieć się tego, czego klienci nie wiedzą i skąd się wzięły nasze filmy?
  • psychologia, socjologia i neurologia – jak mogą się przydać w komunikacji video z klientem?
  • ile to kosztuje i jak to zrobić – czyli i ty możesz zostać twórcą video.
  • naucz się na naszych błędach – czego unikać przy komunikacji video?

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zarządzanie emocjami klientów w social mediach, czyli o tym jak je budować, angażować i jaki to ma wpływ na decyzje zakupowe

Hanna Tukalska Hanna Tukalska, Social Media & Digital Coordinator, JYSK

  • social media to nie tylko nasz fanpage firmowy na facebooku
  • jak radzić sobie z negatywnymi emocjami followersów, aby od nas nie odchodzili
  • co zrobić, żeby pozytywne emocje w mediach społecznościowych przerodziły się w pozytywne decyzje zakupowe

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak budować lojalność klientów za pomocą monitoringu w mediach społecznościowych

Mikołaj Winkiel Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, BRAND24

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę

17:10 | SESJA WARSZTATOWA

1. Jak technologia Zaawansowanego Przetwarzania obrazu i Sztuczna Inteligencja zmieni doświadczenia zakupowe konsumentów

Rafał Kosidło Rafał Kosidło, Head of Solution Architecture, Actum Lab oraz Floori

  • 3D, AR/VR, Sztuczna Inteligencja – Modne „Buzzword’y” czy użyteczne technologie?
  • Czy po 10 latach obecności technologii AR/VR ich użycie się sprawdza i jest przydatne? Kto i jak je wykorzystuje
  • Jaka czeka nas przyszłość w zakresie konfiguracji i wizualizacji produktów?

2. Treści, które sprzedają – czyli jak sprzedawać słowem na przykładzie opisów produktów i artykułów poradnikowych w branży Home & Garden

Patryk Mordel Patryk Mordel, CEO, CONTURE

Sandra Kluza Sandra Kluza, Sales & Marketing Director, CONTURE

Daria Kwapich Daria Kwapich, Senior Key Account Specialist, CONTURE

  • jak powinien wyglądać dobry artykuł poradnikowy – jak dobrać tytuł, nagłówki, słowa kluczowe i zbudować samą treść
  • jak tworzyć dobre treści dla Google i realnych odbiorców, czyli jak skutecznie sprzedawać słowem w e-commere?
  • jak powinien wyglądać dobry opis produktu – na co zwrócić uwagę, na jakie pytania powinien odpowiadać, jakie są kluczowe elementy opisu

KOKTAJL – znakomita okazja do interesujących rozmów w kuluarowej atmosferze i dobrej muzyce

Rejestracja, poranna kawa i słodki poczęstunek

Przywitanie gości i poranny networking

Moderator:

Łukasz Bielewicz Łukasz Bielewicz, Manager, Brand Strategy & Consumer Research, DELOITTE CONSULTING

SYNERGIA DZIAŁAŃ JAKO KLUCZ DO ZADOWOLENIA KLIENTA

Czy tradycyjne sklepy wyginą jak dinozaury? O utrzymaniu przewagi sklepu stacjonarnego w czasach wszechobecnych kanałów sprzedaży online

Łukasz Kadłuczka Łukasz Kadłuczka, Dyrektor Marketingu, GRUPA KOMANDOR

  • jak zbudować unikalne doświadczenie konsumenta offline
  • webrooming vs showrooming – dlaczego klienci wybierają sklepy stacjonarne
  • tendencje i trendy dotyczące pozycji sklepów stacjonarnych na rynku meblarskim
  • w jaki sposób skutecznie przekonać klienta do zakupu offline

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Mcommerce rosnąca rola urządzeń mobilnych, czyli jak dotrzeć do klientów i wykorzystać możliwości jakie nam daje

Mateusz Kusz Mateusz Kusz, Head of Content Development, SELSEY

  • mobile jako postęp technologiczny, który wpływa na rozwój naszego e-biznesu
  • jak ważna dla obecnych Userów jest dostępności oferty niezależnie od miejsca i czasu, w którym się znajdują
  • czy wyodrębniły się różnice sprzedażowe pomiędzy ścieżką zakupową na mobile vs. desktop i jak wpływają na e-commerce
  • mobile first, czyli jak przejść od definicji przez strategię do właściwego wdrożenia w serwisie dla odpowiedniej nawigacji Usera

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę

Nie kupię zimnego światła! – jak oddziaływać online na offline’owe potrzeby klienta

Małgorzata Radkiewicz Małgorzata Radkiewicz, Dyrektor Marketingu / E-commerce, Action

  • co zrobić kiedy klient mówi – Nie kupuję w internecie, bo wolę to zobaczyć produkt przed zakupem
  • jak przez online stworzyć niezwykłe customer experience
  • jak bardzo pomocna w sprzedaży online jest technologia, ale także, po prostu, nasze własne głowy

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Wszystkie drogi prowadzą do klienta. O osiąganiu synergii marketingu tradycyjnego i internetowego

Paweł Wrzodak Paweł Wrzodak, Marketing Manager, Amefa Polska

  • niewidoczna granica pomiędzy kanałami
  • myślenie na przyszłość
  • poszukiwanie rozwiązań

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Sprzedaż za pomocą dobrego contentu, czyli jak tworzenie wartościowych, atrakcyjnych i użytecznych treści pomaga w sprzedaży

Agnieszka Gołębiewska Agnieszka Gołębiewska, Kierownik Marketingu, ANWIS

  • co to znaczy wartościowa i użyteczna treść
  • które treści dziś najlepiej sprzedają produkt
  • efektywność działań – czyli jak zwiększyć sukces tworzonych treści

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na lunch

Agile vs fast food – czyli niestandardowa droga na strategię content marketingową

Andrzej Tuzinowski Andrzej Tuzinowski, Dyrektor Handlowy, Biuro Reklamy Prasy i Internetu, Grupa ZPR Media

Grzegorz Lasek Grzegorz Lasek, Project Manager, Dział Wsparcia Sprzedaży, Grupa ZPR Media

  • artykuły sponsorowane rozsiane po sieci to nie strategia content marketingowa
  • jak przygotować merytoryczny i angażujący projekt contentowy we współpracy z wydawcą
  • jak zrobić to zwinnie – od doboru treści do pierwszych efektów w dwa tygodnie, case studies marek z segmentu Home & Garden

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

PRZYSZŁOŚĆ JUŻ TU JEST! ZNAJDŹ INNOWACYJNĄ WIEDZĘ I NADĄŻAJ ZA ZMIANAMI

Robot Rysiek utknął przy krawędzi – czy na pewno wiecie, z czym wiąże się SmartHome w Polsce?

Marcelin Matusiak Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, GfK Polonia

  • czym jest SmartHome w percepcji polskiego konsumenta i gdzie przebiegają granice pomiędzy poszczególnymi generacjami SmartHome
  • jaki potencjał ma każda z generacji SmartHome na naszym rynku
  • jakie korzyści dostrzegają klienci oraz jakie bariery rozwoju ma SmartHome w Polsce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Od Edisona do Muska – geneza SmartHome. Jak skutecznie promować nowoczesne rozwiązania, trafiać do klienta i budować trwałe relacje

Cezary Jeznach Cezary Jeznach, Ecommerce Manager CEE, SIGNIFY (PHILIPS LIGHTING)

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zakończenie konferencji

PARTNER

PATRON MEDIALNY